Artikel defect of niet compleet ontvangen bij uw bestelling?
Heeft u een artikel defect ontvangen of incompleet? Stuur ons een e-mail naar onze klantenservice en wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op voor het oplossen van het probleem. Wanneer het probleem niet te verhelpen is d.m.v. een onderdeel kan het artikel kosteloos worden geretourneerd, u kunt een retourlabel aanvragen bij onze klantenservice. Nadat u het artikel heeft terug gestuurd streven wij er na binnen 5 werkdagen een nieuw exemplaar te gaan versturen. Dit is afhankelijk van het probleem en soort artikel u besteld heeft. Let op, voor volledige fabriek en of omruil garantie, dient het product altijd binnen 14 dagen te worden gecontroleerd. Wanneer uw melding na 14 dagen bij ons binnenkomt kan de procedure langer gaan duren. Indien uw bestelling niet compleet afgeleverd is, meldt dit binnen 5 werkdagen aan onze klantenservice. U dient daarom altijd uw bestelling z.s.m. te controleren bij binnenkomst.

Annuleren binnen 12 uur 
Wanneer u een bestelling binnen 2 uur na plaatsing wenst te annuleren, kunt u dit kosteloos doen. Stuur in dit geval naar ons een e-mail en wij maken de bestelling voor u ongedaan. De mogelijkheid om kosteloos te annuleren is, buiten annuleren binnen 2 uur, ook van toepassing op artikelen waarvan wij u op de hoogte hebben gesteld dat deze een langere levertijd hebben. Kosteloze annulering is niet mogelijk wanneer uw bestelling reeds via DPD onderweg is of u de bestelling al heeft ontvangen. U hebt dan nog wel de mogelijkheid om het artikel te retourneren volgens de procedure retourneren binnen zichttermijn.